Het Citymarketing Collectief helpt de aantrekkingskracht van steden en gebieden te versterken. Wij gaan voor sterkere steden, meer gelukkige mensen. Met een unieke combinatie van creativiteit, ervaring en kennis bieden we steden en gebieden wel de voordelen, maar niet de nadelen van een klassiek adviesbureau.
Onze kernwaarden
- Origineel: creatief, maar wel in de breedste zin van het woord. Dus geen standaardadviezen, maar echt maatwerk. En oplossingen die onderscheidend anders (beter!) zijn.
- Eigenwijs: we denken het vaak beter te weten, maar zijn ook leergierig. Dat leidt tot een eigenzinnige aanpak waarbij we discussie niet uit de weg gaan. We nemen onszelf en onze klanten heel serieus. Maar graag met voldoende zelfspot, relativering en humor.
- Oplossingsgericht: het proces is belangrijk om een resultaat te behalen. Wij denken daarbij eerder in kansen dan in problemen. We zorgen ervoor dat onze inzet daadwerkelijk leidt tot verbetering. Linksom, rechtsom of op een andere manier.